Figueres-Vilajuïga-Sant Pere Rodes-Llança-Perelada-Figueres

Photo ofFigueres-Vilajuïga-Sant Pere Rodes-Llança-Perelada-Figueres Photo ofFigueres-Vilajuïga-Sant Pere Rodes-Llança-Perelada-Figueres Photo ofFigueres-Vilajuïga-Sant Pere Rodes-Llança-Perelada-Figueres

December 12, 2014
December 2014

near Figueres, Catalunya (España)

Viewed 2069 times, downloaded 62 times

Sortim de Figueres seguint el Riu Manol, arribem a Vilanova de la Muga, passem per Pedret i Vilajuïga, a partir d'aquí tenim vuit quilòmetres de pujat per carretera fins al Santuari de Sant Pere de Rodes, en arribar a dalt ens desviem a l'esquerra per pista i després a la dreta per baixar per una trialera impossible de baixar muntat a la bici, té uns 2,5 km fins que arribem a Llança, creuem la Ribera de Llança i ens ve una bona pujada fins al Coll de les Portes, ara una mica de baixada i veiem l'ermita de Sant Silvestre, tornem a pujar però més suau fins al Coll de la Serra, a partir d'aquí baixada i planeig, passem per Vilamanisce, Delfià, Peralada i Figueres

IBP 80

Salimos de Figueres siguiendo el Río Manol, llegamos a Vilanova de la Muga, pasamos por Pedret y Vilajuïga, a partir de aqui tenemos ocho kilometros de subido por carretera hasta el Santuario de Sant Pere de Rodes, al llegar arriba nos desviamos a la izquierda por pista y luego a la derecha para bajar por una trialera imposible de bajar montado en la bici, tiene unos 2,5 km hasta que llegamos a Llança, cruzamos la Ribera de Llança y nos viene una buena subida hasta el Coll de les Portes, ahora un poco de bajada y vemos la Ermita de Sant Silvestre, volvemos a subir pero mas suave hasta el Coll de la Serra, a partir de aqui bajada y llaneo, pasamos por Vilamanisce, Delfià, Perelada y Figueres