FEZZOU - GARA MENDOUAR r

October 28, 2022
May 2019

near Fezzou, Drâa-Tafilalet (Morocco)

QUARTA ETAPA Travessa pel Marroc.- Maig 2022
Relat de la nostra vivencia al fer l'etapa:
Està bufant el vent, les branques de les palmeres estant donant senyals, al anar d’un costat a l’altre.
Avui el punt de partida es l’aldea de FEZZOU,
A l’engegar i mirar el Gps, es tot mol fàcil: track en línia recta, 80 kms i desnivell de 180 m., tot un passeig.
Doncs, no, tot a l’ inrevés. Al primer revolt de la sortida, una plantofada de vent, quasi ens fa perdre l’equilibri.
No ens ha deixat ni un moment, sempre de cara. Hem començat la batalla, primer per pista, que es va perdent entre bancs de sorra, obligant-nos a posar peu a terra i arrastrar la bici. Tenim que anar sortejant el terreny més propici, per poder pedalar sobre pisos ferms.
Les forces van minvant i la monotonia del traçat fa estralls al grup.
Tenim que parar a fer un recés, per recuperar-nos física i mentalment.
Anem ciclant anodinament, fins l'arribada a les portes de la presó de la Momia.
Una etapa durísima, per la lluita que hem tingut contra el vent i els extensos sorrals.