Faig general-Estiula-Auria

February 8, 2014
February 2014

near Gombrèn, Catalunya (España)

Ruta circular des de Gombrèn passant pel pas de Faig general, Sant Feliu d'Estiula, Campdevànol i Sant Pere d'Auria, per acabar tornant a Gombrèn pel camí d'Auria.
Pujant a Faig general vaig trobar força neu, però es podia ciclar fàcilment.

• Photo of Gratacamins
    Gratacamins Feb 5, 2024

Feta ahir diumenge. Malgrat ser febrer, feia un dia primaveral. Vaig aprofitar per visitar l'església de S.Pere d'Aüira que queda molt a prop del track i també vaig pujar al Pla de Pruners a gaudir de les vistes.
    El sentit de la ruta està molt ben pensat, ja que la pujada es fa per pistes en bon estat i els trams més dolents son de baixada.
    Deu n'hi do la pujada fins a Faig General i Serrat dels Llamps però la pista és preciosa i després es pot gaudir de la baixada ja que és tota ciclable. En aquest tram no vaig trobar ningú ni pujant ni baixant i em vaig donar un bon bany de bosc!
    Gràcies Jordi per compartir!!