Photo ofEtapa2-bellver de cerdanya-riu de cerdanya-la tosa-refugi del rebost-coll d escriu-refugi sant jordi-pas del boixader-baga Photo ofEtapa2-bellver de cerdanya-riu de cerdanya-la tosa-refugi del rebost-coll d escriu-refugi sant jordi-pas del boixader-baga Photo ofEtapa2-bellver de cerdanya-riu de cerdanya-la tosa-refugi del rebost-coll d escriu-refugi sant jordi-pas del boixader-baga

Very difficult
August 27, 2023
July 2023

near Bellver de Cerdanya, Catalunya (España)

sortim de bellver per fer una mooolt llarga pujada entre corriolets, piste,un tram força dret d enpenyer i acabant pujant per les pistes de la molina massella fins el refugi niu de l aguila,ara baixada guapa amb grans vistes amb un petit tram d enpenyer molt curtet ,mes endevant ens endinsem pel bosc on passem pel refugi del rebost i continuem baixant per un magnific corriol,brutal tota la baixada,ara ens enfilem per pista amb unes rampes inhumanes fins el coll d escriu,baixem pel corriol bastant tecnic i aixergallat (es pot baixar per pista)i tornem a remunta per corriol fins a tocar el refugi sant jordi,aqui toca enpenyer la bici uns 20 minuts per terreny dret fins el pas del boixader,magnifiques vistes i brutal baixada,despres ens endinsem pel bosc i el corriol es posa mes tecnic ,enllaçem a la pista i fins a baga