etapa1-vallter-montlluis-canaveilles-olette-jujols-vernet les bains

Photo ofetapa1-vallter-montlluis-canaveilles-olette-jujols-vernet les bains Photo ofetapa1-vallter-montlluis-canaveilles-olette-jujols-vernet les bains Photo ofetapa1-vallter-montlluis-canaveilles-olette-jujols-vernet les bains

Experts only
August 27, 2023
July 2023

near Setcases, Catalunya (España)

ruta molt llarga i dura pel desnivell i kilometres i tipus de terreny,sortim de vallter i ens enfilem el coll de la marrana em trams molt drets pero molt ciclable,ara lleugera baixada i començem a remuntar a ratus sobre la bici i ratus a peu fins el coll de noucreus i el coll de noufonts,ara descendim una mica i remuntadeta fins el coll d en bernat on ja començem a baixar ,primer per baixada oberta i xula i mes endavant es va complican fins el refugi de l orri,ara ja millora i anem corriolejant sense problemes fins a sant tomas,aqui toca enpenyer la primera part per agafar el corriol del tren groc pero en sentit ascendent,tret d aquet primer tram tot molt ciclable,arribem a montlluis i anem remuntan per pista i corriol passant per sauto,ara baixo cap a canaveilles,crec que en un punt seria millor baixar cap a llar i continuar pel corriol,jo tiro recta i en un punt el corriol es pert i estar molt tapat,arribem a cavaneilles i olette i la ultima pujada llarga del dia per entrar el parc natural de jujols on baixerm per corriol molt xulu fins a vilafranque de conflent,aqui per carretera fins vernet les bains