Ermita del Pedró i Sta. Margarida de Vallors

Photo ofErmita del Pedró i Sta. Margarida de Vallors Photo ofErmita del Pedró i Sta. Margarida de Vallors Photo ofErmita del Pedró i Sta. Margarida de Vallors

24 mi
March 1, 2023
March 2023

near Santa Coloma de Farners, Catalunya (España)

Santa Coloma de Farners-Castanyet-l'Albó-Ermita del Pedró-Coll dels Republicans-Can Cigala (Roques del Rei)-Font de Badia-El Solà-Ermita de Sta. Margarida de Vallors-Can Joanic-Can Boix-casa Nova den Boix-El Bagis-Les Ferreries-Vivers de Can Massaneda-Ca l'Oliveras-Gorga den Vilà-Font Picant-Parc de Sant Salvador-Sta. Coloma de Farners

Seguir direcció a l'Albó

Font de Mossèn Salvi i d'en Miliu

Seguir direcció al Pedró i Sant Hilari

Deixar la Ctra. del Pedró, seguir per la pista de la dreta, a 50 m. seguir per la pista de l'esquerra

Seguir per la pista de l'esquerra

Seguir per la dreta direcció al Pedró per l'esquerra porta a l'Albó

Seguir per la pista del mitg direcció a Ca n'Huix, la pista de la dreta baixa a Sta. Margarida de Vallors, la pista de l'esquerra baixa a l'Albó

Collet dels Republicans

Seguir per la pista de la dreta direcció a Sta. Margarida de Vallors, la pista de l'esquerra porta a Ca n'Huix

Intersección

Seguir per la pista de l'esquerra direcció a Les Roques del Rei, la pista que va recta porta a Sta. Margarida de Vallors

Recular 100 m. i agafar la pista de l'esquerra

Seguir per la pista de l'esquerra direcció a Sta. Margarida de Vallors, la pista que va recta es la que em baixat

Seguir la pista de la dreta direcció a Sta. Margarida de Vallors, la pista que va recta porta a la Pedra dels Evangelis i al Monestir de Sant Salvi

Font de Badia

Seguir per la pista direcció a Sta. Margarida de Vallors

Seguir per l'esquerra direcció a Sta. Margarida per la dreta porta al Pedró

Seguir recta per la pista

Seguir per la pista

Seguir per la pista fins a la ctra. de Sant Hilari seguir 200 m. per la ctra. i seguir com si es bulgues entrar a l'eix, abans de l'entrada agafar la pista que surt per l'esquerra, pasada la barrera seguir per la pista de l'esquerra

Seguir per la pista de l'esquerra direcció al Bagis, seguint recta porta a Les Femades

Seguir la pista, a 200 m. seguir per la pista de la dreta

Seguir per la pista de la dreta, per l'esquerra va al Molí del Bagis i ctra. de Sant Hilari

Seguir per la pista de l'esquerra (baixada)

Seguir per la pista de la dreta (pasa per sota l'eix) la pista de l'esquerra surt a la ctra. de Sant Hilari (Les Foses)

PictographWaterfall Altitude 782 ft

Gorga den Vilà

Seguir per la pista de la dreta direcció a la Font Picant