ERFOUD - ERG CHEBBI (Merzouga)

April 9, 2016
March 2016

near Oulad Mâatallah, Meknès-Tafilalet (Morocco)

L'etapa d'avui comença a Erfoud, lloc a on vàrem arribar ahir amb bus, "rescatats" del dia anterior en què l organització va decidir refer el recorregut per culpa de la tempesta de sorra i infinitat de punxades que vàrem patir en intentar fer el recorregut contra el vent.
Sortim doncs d'Erfoud i anem per una zona, planera i amb pedra, amb multitud de pistes tot i que la direcció sud queda clara. Aviat veiem a la llunyania les impressionants dunes d'Erg Chebbi a Merzouga. Final del viatge.
Lloc increïble, aquest Erg. Bon lloc per acabar!!

La etapa de hoy comienza a Erfoud, lugar donde llegamos ayer en bus, "rescatados" del día anterior en que la organización decidió rehacer el recorrido por culpa de la tormenta de arena e infinidad de pinchazos que sufrimos al intentar hacer el recorrido contra el viento.
Salimos pues de Erfoud y vamos por una zona, llana y con piedra, con multitud de pistas aunque la dirección sur queda clara. Pronto vemos a lo lejos las impresionantes dunas de Erg Chebbi en Merzouga. Final del viaje.
Lugar increíble, este Erg. Buen lugar para terminar !!