Epic Trail Extrem

Very difficult
June 19, 2014
June 2014

near el Pont de Suert, Catalunya (España)

Molt bones, com ja es habitual, amb la colla fem unes colònies de bici de tres dies, aquest any la EPIC TRAIL EXTREM......brutal

1ª etapa Pont de Suert- salinas

- etapa molt exigent, son 105 km i moltes hores sobre la bici, passem per unes trialeres al costat del riu molt guapes i ciclables casi tot, (al menos nos. les hem fet) important aigua i menja

2ª etapa Salinas-Castejon de Sos

- etapa molt dura tècnicament , 80 km i també unes quantes hores sobre la bici, aquí pugem a viados amb unes vistes espectaculars i baixant no podem seguir el trac ja que el riu s'ha emportat el pont i tenim de baixa per pista, llàstima la trialera pintava molt be passant per un bosc, pugem fins el coll de sahun i allà comença la TRIALERA espectecular tot i que el principi esta molt difícil llavors es un no parar de disfrutar ara això si els 5 sentits sobre la bici, difícil, en el meu trak el final passa per un tram de la epic ultra ja que han modificat aquest ultim tram per un mes moderat

3ª etapa Castejon de sos- Pont de suert

- etapa curta " " 70 km, però una ruta que pugem a 2400 metres coll de basibé una pujada que no tens de tindre presa es dura, però dura de nassos l'unic tros que no vaig poder pujar va ser un troc que hi havia una congesta de neu, la baixada es per alta muntanya i campi qui pugi hi ha molts de troços que es te baixa a peu però a mida que vas perden nivell es pot ciclar mes i tota la resta de ruta sense molta dificultat

Tiempo:19:50:54Velocidad
media:11.5 km/h
Altura ganada:7,678 m
Calorías:11,412 C
Temperatura media:22.4 °C

Salut
Sergi

• raul500m+ Jul 9, 2018

Buenas sergei p, estoy interesado en hacer la Epic trail extrem en tres etapas, alguna recomendación? Pensamos hacerla con la mochila a cuestas, cómo lo ves conocedor del terreno, gracias