Enduro per Sant Miquel i el Congost

September 20, 2020
September 2020

near Sant Julià de Ramis, Catalunya (España)

Sortida des de la benzinera Repsol de Celrà. Pugem per pista fins el Castell de Sant Miquel. Baixem primer per Sant Miquel DH 1 i anem a buscar La Iaia singletrack, que ja té alguns passos tècnics, però és divertida. Després pugem un tram per pista i continuem pujant pel corriol Can Lliure, que normalment es baixa. Té uns rampes bastant fortes però poc a poc es pot fer. Un cop a dalt baixem per la Bassa de porcs i llavors pugem un tram curt per agafar la part final del DH Costa Dreta. Arribem a la font del ferro i tornem a pujar a Sant Miquel per anar cap a la banda nord. Baixem pel Sant Miquel teaser i anem a buscar el Camí dels Sants. Abans però ans arribem fins el mirador del Congost a fer un cop d'ull. Tornem enrera i baixem pel camí dels Sants (força brut a la part final, i alguns passos tècnics al mig) per anar a parar a la carretera que va de Girona a Celrà. Poso difícil per la segona i última baixades i la segona pujada, no per la distància o el desnivell