ENDURO A MITGES

8 hours
March 19, 2014
March 2014

near Santa Coloma de Farners, Catalunya (España)

• Photo of oriolbiker
    oriolbiker Mar 19, 2014

Dimecres 18 de març del 2014,avui he anat fins santa coloma de farners a fer una ruta endurera bastant exigent,tant de pujada com de baixada,l'objectiu:fer dos peazo trialeres,la dels vinyets a sant hilari sacalm i la trona del rei a santa coloma de farners,sortim a les 9:00h del mati direccio joanet,la ruta passa tot el rato per la riera creuant-la varies vegades,molta ombra i un bosc tancat i salvatge,arribem a joanet i omplim botelli,anem direccio sant hilari sacalm per pista asfaltada rural i arribem a sant hilari,com que fa molta calor paradeta a una terrassa i em prenc una coca-cola,recupero forces per afrontar la primera trialera,els vinyets,bastant técnica i espectacular,uns 4km de baixada i arribem a un pont,agafem la pista que puja a la ermita romanica de santa maria de vallors,fins arribar a la ermita pujada durissima,despres mes constant,en total uns 8km de pujada ,pero el sufriment val molt la pena ara toca la famosa baixada de la trona del rei,uns 5k de trialera amb trams de tot tipus,puja baixa,passos tecnics,salts,passarel-les,etc,espectacular,llastima que la meitat de la baixada de la trialera la vaig haver de fer a peu ,caiguda en una curva,no em vaig fer mal,algunes rascades però la maneta del fre de disc es va doblegar sencera sense poder frenar,aixi que a caminar fins arribar a la carretera,d'aqui amb bici fins a santa coloma,en fi un dia esplendid,paissatge brutal i baixades de bike park,llastima de la caiguda,aixó si una ruta per enmarcar de les que m'agraden,dura i exigent.