ELS ÀNGELS

December 24, 2016
December 2016

near Santa Eugènia de Ter, Catalunya (España)

Sortim de Girona per la Via Verda del Carrilet que deixem a Llambilles on travessem el poble i pugem fins cap a Montnegre per la pista de Mas Gelats.
Un cop a la carretera asfaltada la seguim deixant a la dreta el trencant de Sant Mateu de Montnegre i baixant uns 400 metres fins que trobem la pista que ens porta fins a trobar la carretera asfaltada que puja fins els Àngels.
Aquí podem seguir per la carretera asfaltada o anar per la pista que passa pel Surolí i que finalment ens fa arribar fins els Àngels.
Per baixar, ho fem per la carretera fins a Can Mascort, on ens desviem a l'esquerra (compte amb els cotxes que surten del revolt!), per una pista que terra que seguim fins que trobem un trencant a l'esquerra (rètol de "4 Camins"), pista que baixa fins travessar el Celré i amb una pujadeta (avui amb força fang), finalment anem a sortir a la carretera asfaltada de Montnegre, una mica per sobre de Erols. Baixem ràpidament, travessem la carretera de Girona a Cassà i retrobem la Via Verda per la que tornem fins a Girona.