Photo ofEl Vilosell - Punta del Curull - Vilanova de Prades - El Tillar - Riudabella - Vallclara - El Vilosell Photo ofEl Vilosell - Punta del Curull - Vilanova de Prades - El Tillar - Riudabella - Vallclara - El Vilosell Photo ofEl Vilosell - Punta del Curull - Vilanova de Prades - El Tillar - Riudabella - Vallclara - El Vilosell

2033
October 15, 2019
October 2019

near el Vilosell, Catalunya (España)

Sortim del Vilosell pel camí de Vilanova de Prades (PR-C 184) per una pista bona que, a partir de la Cabana de la Serra Ballester, es va malmetent en la mesura que va agafant pendent. A estones haurem de posar peu a terra a causa del mal estat del corriol, però tot plegat no són més d'uns 15 minuts, fins a desembocar a la pista que puja a la punta del Curull (sostre comarcal de les Garrigues), en perfecte estat. El cim té unes vistes magnífiques.

Un cop dalt el més recomanable és desfer per on hem vingut, en comptes de tancar el cercle per on porta el track, doncs fa força pendent i el camí és pedregós, i sense novetats arribem a Vilanova de Prades.

Passem pel costat del camp de futbol i agafem el Camí de Viern, primer en pujada però després en baixada fins que comencem a pujar novament fins al Coll de les Masies, on agafem la carretera T-700 fins al trencall que porta a la Casa Forestal del Tillar. Font al davant de la casa, amb aigua sanitàriament no tractada. A partir d'aqui comença un tram en lleugera pujada resseguint els relleus de les serres Alta i Llarga, i davallem fins la casa forestal de Castellfollit, on ja per asfalt davallem fins novament la carretera T-700. Agafem el trencall cap a Riudabella, i ja per pista ens arribarem primer a Vallclara, i novament per carretera al Vilosell.