El Pont de Suert-Camping Baliera-Vilaller-El Pont de Suert

Photo ofEl Pont de Suert-Camping Baliera-Vilaller-El Pont de Suert Photo ofEl Pont de Suert-Camping Baliera-Vilaller-El Pont de Suert Photo ofEl Pont de Suert-Camping Baliera-Vilaller-El Pont de Suert

August 16, 2015
October 2014

near el Pont de Suert, Catalunya (España)

Ruta fàcil remuntant el curs del riu Noguera Ribagorçana fins la població de Vilaller. Podem fer-la fins el càmping Baliera, en cas que vulguem fer anada i tornada sense trepitjar asfalt.
Per començar la ruta hem de traspassar el riu a la banda aragonesa del Pont de Suert, l’altre cantó del riu i remuntar per la pista principal direcció nord. Anirem trobant senyals de ruta de btt del centre de btt de Montanuy.
Un cop arribats al càmping Baliera, hem d’agafar la N260 direcció Pont de Suert durant 2km. Abans d’un pont que creua el riu hem d’estar atents i girar a mà esquerra per Casa Quintana (compte amb els gossos). Allà tornarem a agafar el camí balissat fins a Vilaller.