El Pont de Suert-Bonansa-Camping Baliera-El Pont de Suert

Photo ofEl Pont de Suert-Bonansa-Camping Baliera-El Pont de Suert Photo ofEl Pont de Suert-Bonansa-Camping Baliera-El Pont de Suert Photo ofEl Pont de Suert-Bonansa-Camping Baliera-El Pont de Suert

August 16, 2015
October 2014

near el Pont de Suert, Catalunya (España)

Ruta sense massa exigència física ni tècnica que recorre per la solitària ribagrorça aragonesa.
Ens enfilarem per una dura i curta pujada per asfalt fins al poble de Cirés. Abans d’entrar al poble, girarem a la dreta per seguir pujant fins el poble abandonat de Gabarret. Aquí tenim una bona vista cap a la zona del Pont de Suert i la Serra de Sís. Seguirem per la pista principal fins arribar a Prat de Campo, una zona de prats ben oberta i rodejada de boscos de pi. Seguirem per la pista principal fins arribar al poble de Bonansa, poble petit i acollidor. Agafarem la carretera en direcció El Pont de Suert i a 500m del càmping Baliera, girarem a mà dreta per una pista que ens retornarà a el Pont de Suert.

• Photo of Rojito
    Rojito Jul 28, 2017

Muy bonita ruta! Muchas gracias por el aporte!!

• Photo of Marc Prat Ubach
    Marc Prat Ubach Jun 2, 2022

Gracias por tu comentario! Un poco tarde😅😅😅