El Pla - Pinar dels flares

52 minutes
July 31, 2012
July 2012

near Serratella, Valencia (España)

Aci teniu una ruta curta, pero amb una entretinguda baixada.

La ruta comença desde El Pla, en direcció a buscar la carretera Rafel - Barxeta, aci tenim una xicoteta pujada per tal d'anar calfant els motors.

Una vegada estem a punt d'aplegar a Barxeta, deguen de seguir recte en el curce que hi ha abans de la rotonda de Barxeta.

Ahi seguirem recte fins aplegar al peu de la muntanya (l'anomenat Pinar del Flares abans de que se cremara).

Una vegada comencem l'ascens, actualment hi han pedre que val la pena prestar atenció per tal de no caure i cal prestar atenció també a la zona on esta plena de restes dels arbres tallats, per tal de no punjar roda.

Una vegada hem aplegat al cim, vorem una gran torre de linia de alta tensió, les vistes desde ahí son molt boniques i més si hem anat en estiu qnt el sol esta amagant-se.

A partir d'aci ve la part més divertida, el descens que ens portará fins als camps que hi ha a "La Bereda". Allí a mà esquerra continuarem tot recte fins aplegar al final del cami on ens podrem desviar a l'esquerra en busca de l'eixida.

Una vegada ja estem allí, estem ja situats al "Pla" aixi que cal tornar a casa.