El Pla de Manlleu - San Jaume del Montagut- La Mantlleva.

Photo ofEl Pla de Manlleu - San Jaume del Montagut- La Mantlleva. Photo ofEl Pla de Manlleu - San Jaume del Montagut- La Mantlleva. Photo ofEl Pla de Manlleu - San Jaume del Montagut- La Mantlleva.

December 5, 2015
December 2015

near El Pla de Manlleu, Catalunya (España)

El Pla de Manlleu - San Jaume del Montagut- La Mantlleva. El dissapta vaig tornar al Pla de Manlleu dons primer que amb va agradar padalar per la zona i despres amb savia greu no poder acabar de gravar la ruta, vaig deixar el cotxe a la plaça sant Cristofol, i encara que borrinejava, vaig sortir amb la bici cap el cami de Selma, Coll de Selma i Coll de la Portella, despres del coll de la Portella vaig agafar el cami a la dreta que hem tenia que portar cap a la carretera i cap el Montegut, pro cuant vaig ser al encreuament de la font, hon estan les marques verdes i blancas vaig agafar el cami fins pujar tota la muntanya per vaixar despres fins el fondo del torrent de Mas d·en Prat i agarfar el cami ample que porta fins Sta Agnes i el Coll del Arboçar. per pujar el coll de la Torreta i tirar cap el Montagut, arribar a l·esglesia i menjar-me un entrepa que portava, despres tirar cap la baixada, travesar la carretera i arribar al encreuament de la font altre cop, tirar cap la zona de la Mantlleva alli amb va arribar altre cop el so de que s·acabava altre cop la malai.... bateria del mobil i es per aixo que no arriba el recorragut grabat fins el Pla de Manlleu, llogicament vaig arribar a la masia de les Torres; diposit del aigua, tirar cap a la caseta i vaixada pel cami dels Vinyals, hon es troba la casa rural dels Cups, pujar la bicicleta al cotxe, anar fins a cal Mata a fer el Cigaló de la Victoria i cap a casa.
Una mes!!.

Selma

Sant Jaume del Montagut.

• Photo of salva007
    salva007 Nov 12, 2018

La ruta en general està molt bé, hi ha molta pista, però degut a les recents pluges hi ha molta aigua i fang i és molt més divertida. Hi ha un parell de trams que costa una mica seguir el track, especialment el corriol que baixa de Montagut, entre el fang i els arbres caiguts, el fan força complicat, hi ha un punt que no es troba al corriol i s'ha de buscar una alternativa. Jo vaig trobar un corriol surtin de Montagut a l'esquerra, només són uns 500 metres fins torna a trobar el track.
    Vaig gaudir molt i a algun lloc també vaig haver de treballar força. El tram final que no hi ha track, amb el GPS no és gens complicat en arribar al punt d'inici.
    Total d'inici a final, uns 35 km, els vaig fer amb unes 3 hores 40 minuts.

• Photo of J. Miravent
    J. Miravent Nov 13, 2018

Moltes gracies per la teva valoracio de la meva ruta al Pla de Manlleu, Salva OO7, veig que tambe la vas gaudir molt, i ara amb l'aigua i el fang molt millor, una encaixada ben forta i molta salut per anar seguint.