El Perelló - Font de Tita - La Torre de Fullola - Parc eòlic les Colladetes

Photo ofEl Perelló - Font de Tita - La Torre de Fullola - Parc eòlic les Colladetes Photo ofEl Perelló - Font de Tita - La Torre de Fullola - Parc eòlic les Colladetes Photo ofEl Perelló - Font de Tita - La Torre de Fullola - Parc eòlic les Colladetes

August 15, 2021

near El Perelló, Catalunya (España)

Durada de la ruta: 2h25m temps en moviment. 3h15m temps total. Tornem al Perelló a veure algunes coses que vam deixar de veure i s'havien de veure. Segur que tornarem més d'un cop a resseguir aquests paratges que tenen molt a ensenyar. Primer hem tirat cap a la Font de Tita, hi ha aigua als tolls, però no en raja en lloc. Ara toca pujar i és una bona pujada, hem de parar alguna vegada, perquè el cos m'ho demana, ufffff, arribem a dalt. Continuem i ara anirem baixant cap a la Torre de Fullola, abans d'arribar-hi ja la divisem. La vegada passada no sabíem què també hi havia les ruïnes d'una ermita, que són prou interessants. Ara direcció al parc eòlic les Colladetes, en algun lloc he tirat pel dret a fer el cabirol, res, poca cosa i no és necessari. Arribem al parc i al cap d'una estona agafem un camí a mà esquerra. Ara ja quasi tot és costa avall, en arribar al barranc de les Malladetes, trobem que lo que al Google maps és un corriol a la realitat és un camí bo. En un parell de trams entrem per l'antic corriol, però és molt poca cosa, ni cal. Bé, anem arribant una altra vegada al Perelló i parem al refugi dels bombardejos del 38, lògicament està tancat. Arribem a l'aparcament i acabem la ruta. Apa doncs, Salut i Pedals.