El Feu + Barra de Ferro

April 12, 2015
April 2015

•   3.7 1 review

near Torelló, Catalunya (España)

La sortida d’avui es tractava d’anar a fer el Sender de la Barra de Ferro.

La Barra de ferro és un espectacular salt d'aigua sobre la riera de les Gorgues molt a prop de l'ermita de Sant Bartomeu Sesgorgues. La Riera de les Gorgues està enclotada, te una vegetació densa i exuberant, això fa que fins i tot durant l'estiu es troben indrets frescos i ideals per passejar.

Nosaltres ho hem fet en BTT gaudint del magnífic corriol que hi ha al costat del Torrent de les Gorgues fins al salt.

Hem començat la ruta a Torelló, pujant al Feu, passant per la Cavorca i arribant a L’Esquirol per la carretera de Tavertet.

Hem fet un bon esmorcar a l’Hostal de l’Esquirol, (per cert! molt ben atesos) i hem seguit fent el sender de la Barra de Ferro de l’Esquirol fins a les Gorgues de Can Patel.

Hem contemplat l'espectacular vista de la Barra de Ferro, el Salt del Cabrit i el pantà de Sau.

Hem tornat a Torelló per l’ermita de Lourdes (Puig-agut), casa l’Hora i la Cabanya.

Bona companyia, amb una colla ben divertida i amb ganes de bici.

Una bona sortida per gaudir de les vistes i contrades del preCabrerès.

PictographWaterfall Altitude 0 ft

Barra de ferro

PictographFountain Altitude 0 ft

Font Escudella

PictographWaterfall Altitude 0 ft

Salt del Carrit

• MarcCAT Sep 8, 2015

Lloc espectacular per fer en BTT