El castanyer d'en cuc des de Canet de Mar

March 14, 2009
April 2008

near Canet de Mar, Catalunya (España)

Hem sortit de Canet a les 6:30 h direcció cap a Arenys de Munt i d'aquí cap a Collsacreu (per la pista que porta a Lourdes i pel rial de can Mora).Un cop a Collsacreu,s'ha de passar pel mig de l'Urbanització per anar cap al Pla de les Bruixes i el Pla de can Carcassès i per una baixada arribarem a Vallgorguina (el Xeremell).
Ara s'ha d'anar cap a l'hípica i seguir el camí per arribar al Pla dels Avellaners (ctra. Sant Celoni - Olzinelles). Per anar a Sant Celoni, passem per un corriol que va paral·lel a la ctra fins al pont de Ca l'Alzina Vell.
Un cop arribat a Sant Celoni s'ha d'anar cap a la serra de la Mare de Deu,serra de can Domenech i serra del Cavall Mort (totes tres molt planeres) fins a Santa Margarita(Sant Esteve de Palautordera). **fins aquí tot es fàcil i senzill i ara es el moment de decidir no fer la ruta** Si seguim la ruta, s'ha de creuar la ctra. de Collformic per anar al Castell de Fluvià que es a on comença una pujada (no s'acaba mai) que ens porta fins a can Tarrer. (abans d'arribar-hi i ha una font).D'aquí el camí planeja una mica i passa pel Polell (una masia). Quan trobem la pista que be del camping Les Piscines, comença una pujada ( la d'abans no s'acaba mai però aquesta acaba amb el ciclista) fins al Coll del Pou d'en Besa 1187 mts. Des d'aquí i ha molt bona vista del Turó de l'Home, Collformic,Pla de la Calma,el Matagalls etc.
Tindrem que anar uns 50 mts a peu i començarà una baixada que ens porta al Castanyer (es una baixada molt forta i amb moltes pedres). PER FI AL CASTANYER.
Per tornar, ho hem fet per carretera. (CÀNOVES,LLINARS, DOSRIUS,MATARÓ i pel costat de la via del tren fins a CANET DE MAR. a les 14:30h
Trobareu més dades i tracks a http://www.tempscanet.cat/rutesgps.html