El Bisaura. Sora. Castell del Boixader

Photo ofEl Bisaura. Sora. Castell del Boixader Photo ofEl Bisaura. Sora. Castell del Boixader Photo ofEl Bisaura. Sora. Castell del Boixader

Very difficult
February 4, 2017
February 2017

near Montesquiu, Catalunya (España)

Dura pujada d'interès local, imprescindible per ciclistes bisaurencs amb bones cames! Sense vailets.
Es segueix un antic ròssec amb trams malmesos, que esdevé corriol en més d'una ocasió.
Mirador de primer ordre, molt enlairat i ubicat estratègicament, domina tota la vall de Sora i la banda de Vidrà. És tot un repte fer-la sense posar peu a terra, terreny eixut necessari. Per accedir al cim hi ha una cadena que ens facilitarà la progressió. A la baixada, un cop arribeu al primer trencant, tireu amunt (dreta) uns 300 m i us regalareu un bon corriol de baixada, donant tota la volta al cim per sota, sortireu de nou al camí de pujada; evident, corriol feréstec i de bon fer. Tota la baixada en conjunt està força bé. Ja feia temps que li tenia l'ull posat i ha resultat una troballa.