ECO PISTA DO MINHO (MONÇAO/VALENÇA)

Photo ofECO PISTA DO MINHO (MONÇAO/VALENÇA) Photo ofECO PISTA DO MINHO (MONÇAO/VALENÇA) Photo ofECO PISTA DO MINHO (MONÇAO/VALENÇA)

August 25, 2012
August 2012

near Barca, Viana do Castelo (Portugal)

ECO PISTA DO MINHO (MONÇAO/VALENÇA)

• Photo of petrel1945
    petrel1945 Aug 28, 2012

Tambem eu e a minha mulher estivemos a facela em sexta anterior, mais sem retorno pela misma. O chegar a Valença andivemos âte Tuy e Guillarey, continuamos de comboio âte Salvaterra do Minho e logo, pela ponte (2 kms total) ao origen (Monçao). Consta en Wikiloc.
    Gostaría saber si existe un caminho ou pequena estrada apta sem
    complicaçoes para rodar entre Valença e Caminha. Obrigado

• Photo of Don Gato
    Don Gato Aug 30, 2012

Hola petrel1945 mira que che parece esta ruta
    So chega ata Vila Nova de Cerveira pero algo mais cerca de Caminha xa esta.
    Eu fixen un tramo de 25 km entre Monçao e Melgaço, chegando o que seria mais ou menos a metade do camiño entre as duas vilas, e o unico malo son as indicacions que aparte de ser escasas estan mellor colocadas pra facer o camiño en sentido contrario.

• Photo of petrel1945
    petrel1945 Aug 30, 2012

Resondim, Don Gato, no teu link. E umha grade delicia rodar por o Norte de Portugal. Tenho tudo setembro para façer cousas. Com a minha mulher tenho limitaçoes de nivel, mais o percurso pela costa verde credo no tera problema algum