Dosrius-Santuari del Corredor

June 6, 2013
June 2013

near Dosrius, Catalunya (España)

Molt bona i bonica excursió. Una distància assequible, una muntanya acollidora, unes pistes bastant bones, encara que feia poc que un tros havia passat els que les arreglen i han deixat la pista molt tova per la bicicleta.
Gairebé no n'hi ha pèrdua perquè esta ben senyalitzat tot el camí.
La baixada cap a Dosrius es optativa quan s'arriba a l'urbanització. Jo m'he embolicat una mica amb els carrers, però no n'hi ha pèrdua possible. És qüestió de tirar cap a baix.
Sent una excursió que val la pena, el que més ens ha agradat ha estat la troballa de les escultures d'Ernest Borràs per una part del bosc tot just iniciada l'excursió, amb prou feines havien fet una mica més de dos quilòmetres. Ens ha agradat tant que hi tornarem però sense presses i per gaudir d'aquesta meravella que n'hi ha per tot el bosc.

• Photo of Joseheavy
    Joseheavy Oct 18, 2014

El domingo pasado segui esta ruta, un poco sosa para mi gusto, toda por pista. No hay senderos ni trialeras, todo el camino se mantiene por pistas anchas y en algunos tramos caminos asfaltados o empedrados.
    Para empezar la ruta, para los que no sean de la zona, lo más fácil es seguir los carterles del CITA. Un poco despues del CITA nos encotramos las esculturas. Es una ruta fácil de seguir con Wikiloc.
    Hay mucha subida hasta llegar al Santurari, a partir de ahi casi todo es bajada. Dificultad técnica baja, dificultad física media.

• Photo of avimanel
    avimanel Oct 19, 2014

Seguro que tienes razón Joseheavy. Es que yo de entrada no busco trialeras, y si me encuentro senderos los hago si no hay más remedio. Cada uno disfruta según sus posibilidades, tanto físicas como de edad. De todos modos te agradezco tu comentario.

avimanel Jan 24, 2015

Per els que volen variar aquesta ruta i donar-li més dificultat i tècnica, podeu veure la que he pujat aquí: