Dolomites. Canazei, Val Duron, Passo Sella

July 5, 2015
June 2015

•   1.7 2 Reviews

near Alba-Penia, Trentino - Alto Adige (Italia)

IBP 125 i 1357mts+
Ruta sortint de Canazei fent la bonica Vall Duron fins al pas Paso Duron, Segueix per corriol sota el Sasso Piato i Sasso Lungo fins Col Rodela, amb arribada per dinar al refugi de Emili Comici abans de tornar a Canazei

• Photo of vittori_mauro
    vittori_mauro Aug 20, 2020

Encara no puc entendre si qui va guardar aquesta pista ho va fer amb bici perquè creieu que s’ha d’evitar, durant uns 6 km després de la pujada que porta a Pordoi vaig haver de portar la bici a l’espatlla i disculpar-me contínuament amb els que vaig conèixer.
    No és recomanable per a aquells que vulguin pedalar.

Ancora non riesco a capire se chi ha salvato questa traccia l’abbia fatta in bici perché credetemi è da evitare, per circa 6 km dopo la salita che porta al Pordoi ho dovuto portare la bici in spalla e chiedere continuamente scusa a chi incrociavo.
    Non è consigliato a chi vuole pedalare.

• Photo of igor54
    igor54 Aug 20, 2020

La traccia non è da seguire la prima parte ok salita e valle duron ma al km 18 /19 si entra in un sentiero da fare a piedi e ovviamente non si riesce a pedalare si è costretti a prendere la bici in spalla più volte non fatela