Doğaya Sürüyoruz 1| Kuzuyayla - Yuvacık Barajı

Photo ofDoğaya Sürüyoruz 1| Kuzuyayla - Yuvacık Barajı Photo ofDoğaya Sürüyoruz 1| Kuzuyayla - Yuvacık Barajı Photo ofDoğaya Sürüyoruz 1| Kuzuyayla - Yuvacık Barajı

July 12, 2021

near Sultaniye, Kocaeli (Türkiye)

Kuzuyayla - Altıoluk Yaylası - Pazarçayırı - Yuvacık Barajı

Kocaeli büyükşehir belediyesinin düzenlediği Doğaya Yürüyoruz organizasyonuna kardeş geldi ve Doğaya Sürüyoruz da var ve ilk etkinliğe katılmak bana da nasip oldu. Rotamız ise bu şekilde

2 Belediye otobüsü ile Ncity otoparktan alındık ve Kuzuyayla'ya bırakıldık. Burada kısa bir bilgilendirme ve tanışmanın ardından önce Altıoluk yaylasına pedalladık sonra Pazarçayırına. Kuzuyayla 'dan Pazarçayırı'na kadar olan toprak yol gayet temizdi. Yani iniş oldukça eğlenceli oluyor. Grupla yavaş geçtik ama tekrar ziyaret etmeyi düşünüyorum.

Pazarçayırı molasında sonra Asfalt yoldan Baraj'a kadar ulaşım. Aslında asfalt yolda çalışma olduğu için bir kestirme yapmıştık. Rotayı çizerken onu göstermeyi unuttum. Çok bir şey farketmiyor.