Diversió assegurada

November 7, 2014
November 2014

•   4.9 3 Reviews

near Sant Just Desvern, Catalunya (España)

Sant Just- Penya del Moro- Cimentera- Plaça de les Bruixes- Can Tintorer- Ca n'Amigó- La Rierada- Can Calopa- Can Pasqual- Coll de Torres- Can Cuiàs- Sant Just

KM (42) Desnivell (1656) Temps (3:19) KM/h (13) IBP (135) Pulsacions (141)
Corriols i trialeres (55%) Pista (40%) Asfalt (5%)

Una sortida que no et deixarà indiferent. Recorre de manera transversal la part oest de Collserola amb una varietat de corriols i trialeres que et permeten disfrutar de paissatges espectaculars i que posen a prova les capacitats tècniques. Físicament no es queda endarrere doncs el puja i baixa és constant i exigeix un molt bon estat físic tot i que l'alternativa del molinet sempre es pot considerar jeje.

RECORREGUT:

Sortim de Sant Just i pugem pel magnífic tobogan de Sant Just i posteriorment fins al cim de Penya del Moro (2km al 7'3%). Baixem també per corriol tècnic que es torna fàcil a mesura que ens endinsem al bosc de La Salut. La penitència de la pista de la cimentera (2'5km al 8'5%) és el preu a pagar per descendir consecutivament el corriol de la Samson, el de Can RIbes i la magnífica trialera de l'Institut de Molins. L'important és que tota pujada estigui justificada!

Tornem a pujar per pista fins a Can Tintorer (1km al 8'5%) i després d'un petit trencacames còmode, agafem un corriol divertidíssim que desemboca al salt d'aigua. Fantàstic indret per parar a fer un petit descans i torno a enfilar (2km al 8%) fins al coll de l'Amigoret on prenem una trialera molt complicada a l'inici però adrenalínica a la part final. Voregem per corriol La Rierada i comencem a pujar per la típica pista (2km al 6'3%). Trenquem per un corriol frondós que va pujant fins a Can Calopa (1km al 6%) i arribem a la crta.

M'aventuro per un fantàstic corriol que amaga un petit tram a peu i continuo per sender tècnic (2'5km al 6%) fins a Can Pasqual. Faig el primer tram de la trialera i viro a la dreta per un trosset empinadíssim que deixa a tocar del singletrack de Torre del Bisbe. Remunto per trialera fins al Coll de Torres i allà continua el festival del camí estret amb el Dragon Kahn reverse. No paro i finalitzo amb la trialera Los Pinos. Un tram de 10km ininterromputs per sender!

• xavimaister Dec 25, 2014

Gran sortida!!! L'he fet variant una mica el final per falta de temps i llum. Gràcies per penjar tants tracks de Collserol http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=8500480

• Photo of guilli_GIG
    guilli_GIG Mar 17, 2015

molt bona ruta!

• Photo of rikikampru
    rikikampru Apr 15, 2015

Moltes gràcies pels vostres comentaris. Sempre és un plaer compartir les rutes i encara és major si les faig acompanyat d'algun boig de les trialeres o els corriols com un servidor. Repassant la crònica la recordo com una grandíssima ruta que de ben segur repetiré en algun tram en un futur proper. Disculpeu per la manca d'actualització però ja no disposo de tan temps epr fe aquestes parrafdes de text. Això si, pujaré les rutes pendents a poc a poc amb un paràgraf. De mentres em podeu trobar al Strava amb el nom de Ricard Ferrer.

• Photo of asalvator
    asalvator Jan 11, 2016

Ruta espectacular. He descubierto muchas trialeras por la zona, como la del Insitut de Molins y la del Coll l'Amigoret. Gracias por compartirla.

• jordirius22 May 21, 2018

Ruta muy bonita. Fantasticas trialeras y senderos.
    Lastima el trozo que hay que bajarse. Es durillo.