ΔΙΡΦΗ Άνω Στενή-Καμπιά-Καταφύγιο Δίρφης

Photo ofΔΙΡΦΗ Άνω Στενή-Καμπιά-Καταφύγιο Δίρφης Photo ofΔΙΡΦΗ Άνω Στενή-Καμπιά-Καταφύγιο Δίρφης Photo ofΔΙΡΦΗ Άνω Στενή-Καμπιά-Καταφύγιο Δίρφης

June 16, 2020
June 2020

near Stení Dhírfios, Central Greece (Greece)

Η διαδρομή ξεκινάει από το κέντρο της Άνω Στενής και κατευθύνεται αρχικά κατηφορικά προς την Κάτω Στενή. Στην πρώτη διασταύρωση στρίβουμε αριστερά προς την Καμπιά, όπου ο δρόμος αρχίζει να ανηφορίζει. Περνώντας την Καμπιά αφήνουμε τον ασφαλτόδρομο και κινούμαστε ανηφορικά σε χωματόδρομο καλής βατότητας. Κερδίζοντας ύψος έχουμε θέα στον ευβοϊκό, ενώ μπροστά και δεξιά της πορείας μας βλέπουμε το Ξεροβούνι. Στην πρώτη διασταύρωση στρίβουμε αριστερά και κατηφορίζουμε μπαίνοντας σε δάσος με έλατα και πλατάνια. Στην επόμενη διασταύρωση θα πρέπει να πάμε πάλι αριστερά και προσοχή δεξιά μας υπάρχει σήμανση μονοπατιού με βέλος όπου θα πρέπει να μπούμε(εμείς το περάσαμε για 300-400 μέτρα και επιστρέψαμε και έχει καταγραφεί στο gps.). Είναι το μοναδικό μονοπάτι που χρησιμοποιούμε στη διαδρομή. Μπαίνουμε για 5' στο μονοπάτι, μέχρι να συναντήσουμε τον παράλληλο χωματόδρομο που περνάει μπροστά από την Καλόβρυση. Από εκεί συνεχίζουμε την πορεία μας και στην πρώτη φουρκέτα στρίβουμε δεξιά σε χωματόδρομο με έντονη ανηφορική κλίση. Ο δρόμος στη συνέχεια ομαλοποιείται μέχρι να φτάσουμε στο διάσελο Δίρφης-Ξεροβουνίου. Από το σημείο αυτό ακολουθούμε τον χωματόδρομο προς το καταφύγιο της Δίρφης όπου ξεκουραζόμαστε στον προαύλιο χώρο. Επιστρέφοντας από το καταφύγιο παίρνουμε το χωματόδρομο που φεύγει δεξιά σε φουρκέτα του δρόμου, ο οποίος θα μας οδηγήσει στην άσφαλτο κι από κει στην Άνω Στενή. Γενικά η διαδρομή είναι κυκλική, έχει σε αρκετά σημεία πολύ όμορφη θέα, δεν έχει τεχνικές απαιτήσεις, αλλά έχει αρκετή ανηφόρα που χρειάζεται τουλάχιστόν μια καλή φυσική κατάσταση. Νερό από πηγές δεν υπάρχει γι' αυτό φροντίζουμε να γεμίσουμε τουλάχιστον 1,5-2 λίτρα στην Άνω Στενή. Μετά το καταφύγιο η διαδρομή είναι μόνο κατηφορική.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι διαδρομές έχουν καταγραφεί με GPS σε πραγματικό πεδίο. Σε καμία περίπτωση δεν εξατομικεύονται στα μέτρα ενός εκάστου (εμπειρία, φυσική κατάσταση), αφού κάτι τέτοιο είναι αδύνατο μέσω μιας εφαρμογής. Επομένως και ο βαθμός δυσκολίας είναι σχετικός και προσδιορίζεται από τις εκάστοτε συνθήκες, την απόσταση, την υψομετρική διαφορά, τη χρήση ειδικού εξοπλισμού κλπ. Επίσης προσδιορίζεται υποκειμενικά από τη δική μας εμπειρία στη διαδρομή που δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί με άλλες εμπειρίες. Ακόμα, υπάρχει η πιθανότητα τα όργανα πλοήγησης να παρουσιάζουν αποκλίσεις μεταξύ τους. Αυτό οφείλεται σε παράγοντες που αφορούν τη λήψη σήματος ή άλλους λόγους και δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούν σε απόλυτους αριθμούς. Οι διαδρομές είναι ολοκληρωμένες, είτε μιας, είτε δύο κατευθύνσεων (με επιστροφή) και δεν είναι μόνο τουριστικές, αλλά μπορεί να κινούνται και εκτός μονοπατιού ή εναλλακτικά, ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούσαν κατά την ημέρα της καταγραφής. Σε κάθε τέτοια περίπτωση ενημερώνουμε για τις ειδικές συνθήκες. Σε χειμερινές διαδρομές με χιόνι ή ομίχλη υπάρχει η πιθανότητα να μην πατάμε ακριβώς στο ίχνος του μονοπατιού.
Τέλος, η καταγραφή δεν σημαίνει ότι είμαστε παρόντες δια ζώσης την ώρα που κάποιος ακολουθεί τη διαδρομή και επομένως δεν αναλαμβάνουμε την ευθύνη. Οι διαδρομές είναι αξιόπιστες, όμως συνιστούμε να συμβουλεύεστε και χάρτη και άλλες πηγές πληροφοριών έτσι ώστε να οργανώσετε την εκδρομή σας. Σε κάθε περίπτωση είναι ευπρόσδεκτες οι ερωτήσεις και τα σχόλιά σας.

• Στάθης Κάιλας Apr 9, 2022

Διαδρομή σούπερ με θέα μοναδική

• Photo of timbertrail
    timbertrail Apr 9, 2022

Ευχαριστούμε για την επιβεβαίωση! Καλές ποδηλατικές διαδρομές!