D'Encamp al Bony de les Neres i tornar. Andorra

Photo ofD'Encamp al Bony de les Neres i tornar. Andorra Photo ofD'Encamp al Bony de les Neres i tornar. Andorra Photo ofD'Encamp al Bony de les Neres i tornar. Andorra

September 14, 2013
September 2013

near Encamp, Parròquia d'Encamp (Andorra)

Una altra de les sortides de la temporada 2013 del Club A.C.A. d'Andorra.
Pujada exigent la del Coll de Beixalís que la tenim només a la sortida, valdria la pena fer una mica d'escalfament per encarar-la amb garanties però és que avui... estavem molt "matxos" i els darrers 2 Km i escaig els hem fet amb tot el que teníem amb arribada a l'esprint i tot. Sí señores!! Sí algú ens hagués vist arribar al coll de Beixalís hauria rigut una bona estona. Jejejeje
Des del coll hem baixat un tros de carretera d'un Km fins arribar al trencall del camí interparroquial que ens ha portat fins la Font del Mallol i més endavant al darrer tram de la carretera del Coll d'Ordino que hem seguit fins fer el Coll. Molts cotxes aparcats de gent que passeja fent la volta al Bony de les Neres que és recomanable al 100% pels pedestres però no pels ciclistes, per tant, agafem el camí que puja tot dret fins l'antena que es veu a dalt de tot.
Arribar fins l'antena (Bony de les Neres) és una cosa que s'ha de fer amb paciència i a un ritme que puguis sostenir, com a mínim, durant vint minuts perquè les rampes són molt fortes (properes al 20%) i n'hi ha una gairebé al final que si la pugeu sobre la bici us faig un monument al costat de l'antena.
La baixada és per dins del bosc i està excel·lentment senyalitzada amb punts grocs. Té un primer tros una mica pedregós (20 mts) després un tram força pendent i trencat per les motos de trial i la pluja (100 mts) i la resta és fantàstic fins que apareixes un altre cop al coll de Beixalís que el baixem per on l'hem pujat fins al pàrquing.
Es tracta d'una sortida exigent, tant pels ascensos com pels descensos però amb calma es pot fer perfectament

Nombre: 2013-09-14 09:18

Hora Inicio: 09/14/2013 09:18

Hora Fin: 09/14/2013 13:25

Distancia recorrida: 23,8 km (04:06)