De Terol a valencia

19961
June 13, 2011
June 2011

near Aldehuela, Aragón (España)

Per l'Autovia Mudèjar direcció Terol i en l'eixida 100 (Forniche) que era la triada com a inici de la ruta per la Via d'Ulls Negres direcció Port de Sagunt. Eren les 8:15 i e iniciàrem el descens, feia molt de fred i boira amb el que vam haver de tapar-nos tot el que podíem. La via en eixa zona esta prou practicable, passant junt Pobla de Valverde poc abans d'arribar a Sarrión Santi patí la primera punxada del dia, després passant junt Albentosa, La Venda de l'Aire i poc despres Rafa punxá la seua roda que també vam reparar en no res i en busca de l'esmorzar, perquè les forces començaven a flaquejar, arribats a Barraques (amb 51,5Km) decidírem esmorzar perquè amb les punxades ja eren l'11 del migdia i portàvem mes retard del previst. Després de reposar forces a continuar, per cert la recta de 5Km a l'eixir de Barraques amb el vent en contra "va ser la llet" a continuació a baixar sense privar-se de res fins a l'encreuament amb el Gr-7 i la E-4 on ens vam fer la foto de rigor (el pis ja es mes roin) i a continuar passant per Caudiel, Jérica (amb foto en la plaça), despres a l'altura del pantà del Regajo (mes fotos) a continuació passant prop de Navaixes fins a arribar a Altura al poc d'eixir , em tocava punxar a mi, el liquid d'autoreparació va fer la seua funció, després d'unflar la roda va aguantar només un Km. i va caldre substituir la "càmera". Seguírem la marxa per la Via Verda passant junt Soneja, Sot de Ferrer, Algar i Montes de Palancia Alfara d'Algimia i per fi Torres Torres (amb 117 Km. Calia menjar) esperàrem les xiques per a menjar en el "NOSTRE BAR" per cert exquisit i econòmic, (per a tornar). Continuàrem passant per Estivella i Gilet fins a Puçol on estava previst acabar l'etapa (portàvem 140 Km.) decidírem arribar fins a València (el meu fill Albert tot el matí sel va passar dient "Jo vaig fins a Zumalacarregui") i així ho vam fer, per la Via Xurra arribàrem a València i en el Llit del Turia a l'altura de l'Av. de Burjassot, Nacho es va despedir direcció a Benicalap, i la resta a Zumalacarregui, on arribàrem a les 19:45, amb 165,2 Km. i 7:19 hores de pedaleig, una passada!. Dia inoblidable amb la millor companyia.