'DE LA MANCHE A L'OCEAN', 3ª ETAPA.PONT REAN/BRAIN-SUR-VILAINE:22/7/16

Photo of'DE LA MANCHE A L'OCEAN', 3ª ETAPA.PONT REAN/BRAIN-SUR-VILAINE:22/7/16 Photo of'DE LA MANCHE A L'OCEAN', 3ª ETAPA.PONT REAN/BRAIN-SUR-VILAINE:22/7/16 Photo of'DE LA MANCHE A L'OCEAN', 3ª ETAPA.PONT REAN/BRAIN-SUR-VILAINE:22/7/16

-15 ft
July 25, 2016
July 2016

near Pont-Réan, Bretagne (France)

La tercera etapa sempre segueix el riu La Vilaine, navegable, i on hi han una sèrie d'encluses per saltar el desnivell del riu. No estem tan resguardats per la tupida vegetació de les dues etapes anteriors, però el paisatge, que s'obre a la vista i no esta tan encaixonat per el canal, es força interessant.
Els poblets estan mes tocant el riu, el que fa que es puguin visitar i fer parades per refrescar-se en algun bar.
Arribem a Brain-Sur-Vilane petit poblet que ens rep amb un piano autèntic, com a escultura en la plaça del poble. Les cases son molt antigues, i en una d'elles, "La Grand Maison", es on dormim. La casa es un verdader museu, amb uns jardins molt ben cuidats, on ens relaxem després de la pedalada. Gite totalment recomanable.