DE GIRONA A BIERT PER LA FONT DE LA MURTRA, SANT MEDIR I ADRI.

Photo ofDE GIRONA A BIERT PER LA FONT DE LA MURTRA, SANT MEDIR I ADRI. Photo ofDE GIRONA A BIERT PER LA FONT DE LA MURTRA, SANT MEDIR I ADRI. Photo ofDE GIRONA A BIERT PER LA FONT DE LA MURTRA, SANT MEDIR I ADRI.

May 21, 2024
May 2024

near Santa Eugènia de Ter, Catalunya (España)

Ruta circular des de Girona intentant evitar el fang i la mullena que hi ha per tot arreu la qual cosa ens fa utilitzar més trams asfaltats dels que voldríem.
Ruta amb un 75% d'asfalt i un 25% de terra (aproximadament), passant per:
- Fontajau (1.9 km)
- Taialà - Germans Sàbat, sortim per la part alta enllaçant amb la carretera asfaltada de Sant Medir (rètol "Ocells Perduts")
- Ctra. de Germans Sàbat a Sant Medir
- Després de passar l'autopista, pista a l'esquerra amb rètol "Can Murtra"
- Font de la Murtra (5.2 km)
- Can Fita Petit - trobem de nou la carretera asfaltada a Sant Medir que seguim a l'esquerra.
- Carretera de Sarrià de Dalt a Sant Medir
- Sant Medir (8.5 km) - Antic Convent de Santa Maria de Cadins
- Cartellà (9.3 km) - Seguim la carretera fins a La Vileta
- La Vileta - prenem la pista que porta a Can Toscà i segueix fins trobar la carretera de Canet d'Adri a Collsacarrera.
- Collsacarrera - a l'esquerra
- Adri
- Puig Saleta (14.7 km)
- Trencant "Camí de Biert/Rocacorba" - ara asfaltat fins el Collet de Biert
- Font d'en Parregueres (16.5 km)
- Collet de Biert - seguim recte i deixem la pujada cap a Rocacorba a l'esquerra
- Biert (19.4 km)
- Església de Sant Vicenç de Canet d'Adri (25.3 km)
- Canet d'Adri - baixem per la carretera fins que trobem a l'esquerra el trencant de Cartellà. Pocs metres després, trenquem a la dreta (rètol "La Bruguera de Cartellà")
- La Bruguera de Cartellà, deixem asfalt per la pista cap a la dreta que passa per Can Mulleres.
- Carretera de La Bruguera de Cartellà
- Suro Alzina de Mas Obert (31.6 km)
- Carretera de Girona a Sant Gregori, la travessem i seguim recte fins que trobem el Camí Ral.
- Camí Ral de Girona a Sant Gregori
- Font de la Teula (35.9 km)