De Can Julià direcció Sitges per corriols

Photo ofDe Can Julià direcció Sitges per corriols Photo ofDe Can Julià direcció Sitges per corriols Photo ofDe Can Julià direcció Sitges per corriols

September 16, 2021
September 2021

near Sant Pau d'Ordal, Catalunya (España)

Ruta direcció a Sitges buscant el màxim de corriols en el recorregut.
Y també gaudint de la companyia d'una turistes suïssos.
Els corriols són de pujada i baixada. Alguna complicats tècnicament, tota factibles amb un bon nivell de tècnica.

• Ozcáriz-Lindstrom Arquitectes Sep 17, 2021

Sembla molt interessant. El corriol de Santa Sussana cap al Camí de Can Grau de pujada és una passada. Durillo i molt llarg, prop de 2 km de pujada. Bé una zona de paisatges fabulosos i boscos molt guapos.

• Photo of Toni Albet
    Toni Albet Sep 17, 2021

Doncs hi ha un GR que surt passat Can Grau i que va a parar als quatre camins, molt tècnic i exigent que no perd massa alçada per la carena i ajuda a fer drecera que val molt i molt la pena agafar.