dag yollarından sakarya sapanca izmit

Photo ofdag yollarından sakarya sapanca izmit Photo ofdag yollarından sakarya sapanca izmit Photo ofdag yollarından sakarya sapanca izmit

April 20, 2014
April 2014

near İzmit, Kocaeli (Türkiye Cumhuriyeti)

ilk 40 km si Ofroad toprak bazı yerlerde eğim %20 lerde ama kısa doğa çok güzel ve bakir cok zevkli bir çıkış oldu her zaman ki gibi köpeklere dikkat köy girişlerini tutmuşlar fakat çok saldırgan değiller yavaş geçerseniz problem yok. 40 da asfalt başlıyor temiz asfalt sıfır trafik spanca tarafını biliyorsunuz zaten 74 üncü km de yan yola geçmek gerekiyor kacırmayın 88 de de yoldaki bariyerleri aşıp karşıya geçmeniz gerekiyor yol kısa gibi ama ben 8 saatte yaptım giderseniz onuda hesaba katın denemek isteyene iyi pedallar...

• Photo of fsmceyhun
    fsmceyhun May 23, 2016

Rotayı motosikletle geçtim. Dere geçişleri de olan güzel bir rota. Ben çok zorlanmadım ama aklım hep o yokuşları bisikleti ile geçen arkadaşlarda kaldı:) Tebrik ediyorum. Dönüşte rotadan çıkıp, Yanık Deresi'nde biraz oyalandım. Tavsiye ederim...