Cres-Insula activa Triatlon 2016-bicikla-bike part

23 minutes
June 21, 2016
April 2016

near Cres, Primorsko-Goranska (Hrvatska)

Pred vama je biciklistički dio jubilarnog desetog triatlona 2016.

Ove godine smo odlučili postaviti malo drugačiji izazov, kojim ćete se još bolje upoznati sa prirodnim ljepotama i specifičnostima otoka Cresa testirajući vlastite granice.
Biciklistička ruta kao i svake godine slijedi nakon plivanja a prije trčanja, međutim ove godine staza više ne ide asfaltiranom cestom, nego se ubrzo nakon izlaska iz kampa vozi dionica po bijelom maslinarskom putu duljine 5 kilometara (5800 m sveukupno sa cestovnim dijelom).
Ova staza zamjenjuje 10 kilometara po cesti, koliko iznosi dionica za "super sprint triatlon" zbog većeg napora za bicikliste po ovakvom putu. Izabrali smo najljepše i najmanje zahtjevne staze, tako da svi mogu sudjelovati na triatlonu.
Zbog toga moramo napomenuti da ove godine nije moguće koristiti special cestovne bicikle sa tankim niskoprofilnim gumama.
Stazu je moguće proći sa svim MTB-mount bike-brdskim biciklima za 35 minuta i manje, te molimo sve koji namjeravaju sudjelovati na triatlonu da prije natjecanja prođu stazu i upoznaju se sa njom jer će to biti uvjet pristupanja natjecanju.

Kako su maslinarski putevi pravi labirint, i ima puno slijepih odvojaka, molimo da ne krećete na stazu bez GPS pomoći. U svoj uređaj možete staviti stazu koju smo pripremili za vas na linku:
Staza je već sad minimalistički označena sa znakovima na 20 križanja čije slike možete pogledati na linku:

Na triatlonu dionica za bicikle počinje na plaži Karaula u autokampu Kovačine, kao i svake godine. Pedalirati se smije nakon
prolaska kroz žutu rampu. Na izlasku iz kampa se skreće lijevo, te nakon 70 metara se skreće desno (odvojak za heliodrom) gdje započinje maslinarski put sa oznakama staze. Nakon prolaska 5 kilometara se vraćamo na taj isti odvojak za heliodrom gdje će biti označeno mjesto za ostavljanje bicikala, te se od tamo kreće na trčanje, a cilj je na Karauli kao i do sad.

Nakon utrke natjecatelji su dužni doći po svoje bicikle.