Corriols Sant Pau de Segúries (zona Puigsacreu)

Photo ofCorriols Sant Pau de Segúries (zona Puigsacreu) Photo ofCorriols Sant Pau de Segúries (zona Puigsacreu) Photo ofCorriols Sant Pau de Segúries (zona Puigsacreu)

Experts only
September 2, 2020
September 2020

near Sant Pau de Segúries, Catalunya (España)

Ruta feta amb la Turbo levo ( elèctrica doble ) peró amb una bici normal, també es fà, segons tècnica de cadascú, clar.

7km de pista
13km de corriol

Es recomana fer la ruta amb una bicicleta amb doble suspensió. Hi ha corriols fàcils i d'altres tècnics, com és la baixada de coll de Capsacosta fins Sant Salvador de Bianya.

La pujada per VÍA ROMANA és molt molt tècnica i dura en 3km es pujen 400m+. Per aixó, poso la ruta en nivell SOLO EXPERTOS. Si només voleu gaudir dels corriols de baixada, es pot evitar pujant per la carretera.

• Photo of Xavi Radresa
    Xavi Radresa Mar 8, 2022

Bon dia ! Quina ruta em recomanes sortint de Sant Pau de 40-60km per fer els millors corriols ? Sóc aquí fins divendres! Moltes gràcies