Corriols per Sant Feliu de Guixols-Solius-Romanyà

Photo ofCorriols per Sant Feliu de Guixols-Solius-Romanyà Photo ofCorriols per Sant Feliu de Guixols-Solius-Romanyà Photo ofCorriols per Sant Feliu de Guixols-Solius-Romanyà

4 hours
December 11, 2010
December 2010

near Sant Feliu de Guíxols, Catalunya (España)

Ruta extreta del Wikiloc penjada pels ESCOLETA BTT. Molt de corriol, tan de pujada com de baixada (totalment ciclables) on cal destacar, pel meu gust:
1-La part per Sant Feliu amb un corriol de pujada molt guapo i un corriol de baixada llarg (uns 2 km)i molt divertit.
2-La SUPER TRIALERA que baixa de Romanyà, ESPECTACULAR, llarga (uns 4 km) i ciclable 100%.
La part central de la ruta que transcorre per Solius, per mi, bastant prescindible, hi torna a haver bastant de corriol, sobretot de pujada! i la baixada a part d'un tram sobre roca, no mata. Això si, el castell i les roques són dignes de veure.
El grau de dificultat potser hauria de ser Moderat pero al final m'he decidit per Dificil, degut a la gran quantitat de corriol que es fa, sobretot els de pujada, si no tens una tecnica minima no els disfrutaràs.També hi ha influit la llarga pujada fins a Romanyà, sobretot els 2 primers km amb unes rampes força empinades. La ruta la vam fer jo i el meu col.lega Xavi Marin.

• Photo of pdlem
    pdlem Nov 1, 2012

Ruta molt maca i entretinguda. L'hem feta després d'un día de pluja, i ès ideal. Gracies per penjar rutes com aquesta.