CORRIOLS PER MOJA-CASTELL D'OLERDOLA-TORRELLETES -CLARIANA -ELS MONJOS -MOJA

January 28, 2015
January 2015

near Moja, Catalunya (España)

Ruta molt entretinguda plena de baixades trialeres tècniques i corriols de pujada curts però intensos. La ruta es fa força dura per el fet de que les baixades són exigents i no et deixen refer de l'esforç de les pujades . Molt interessant per la quantitat de corriols que hi han i per algunes vistes aèries com la del pic de les tres partions o com la de la baixada per corriols desde casa alta .
El pitjor es passar per l'estació de els monjos enmig de totes les industries que allà es concentren , però el contrast et fa valorar molt més la resta de la ruta , la bellesa i tranquilitat del parc del foix i l'entorn d'olèrdola.

50 km , 1410 m+ , 4,08 hores

• Photo of Faust-BTTerra
    Faust-BTTerra Feb 13, 2015

Hola , la ruta comença de moja cap a on? Es per no liarme i fer-la del reves

• Photo of topo 1
    topo 1 Feb 13, 2015

Hola Faust , La ruta es fa en el sentit de les agulles del rellotge , es a dir començes cap a la dreta . Despres de castellet i la gornal i ha una coincidencia de track , quant es separa has de girar a la dreta en contra de les agulles del rellotge fins a tornar a castellet . De totes maneres si pases el cursor del ratolí per damunt del perfil d'alçada , et sortirà una fletxa que segueix el recorregut i podràs veure cap on va el track . xao