Corriols per la Garrotxa-15-DES-2013

Photo ofCorriols per la Garrotxa-15-DES-2013 Photo ofCorriols per la Garrotxa-15-DES-2013 Photo ofCorriols per la Garrotxa-15-DES-2013

Very difficult
December 16, 2013
December 2013

near Montagut, Catalunya (España)

Sortida feta a partir del track penjat al Wikiloc per Jo_ON, anomenada com Garrotxa 2.0

Segons la nostra opinió general, dels 6 que la varem fer, és una sortida que si bé te trams molt macos , amb paisatges espectaculars, i molts de corriols, cal dir que molts trams , s'han de fer a peu, per trialeres, on s'ha d'anar en compta. En el track original.... comenta que son corriols enduro,.. i podem assegurar que algun si que ho son,.. pero molts son trialeres.

Dels 6 que pedalabem, 5 vàren caure en algun moment,... la pitxor, en Juanito, que es fa er un petit trau al nas, al caure ... i sort del casc...

Si voleu aventura i no teniu manies , bona ruta per a fer, pero si el nivell que teniu no es alt, millor deixar-ho...

Cal tenir bicis amb suspensió bona , per l'estat dels corriols, on hi ha pedres grans, i els sots son en ocasions grans també..

Surt de prop de Montagut i passem per l'Ermita de Santa Maria de Pruneda (punt més alt),.. i pel costat de Sadernes,.. on vàrem anar a dinar,.. per cert,.. molt bon menjar i tracte ... recomenable.

Vàrem portar un ritme baix, per alguns dels participants no estaben al 100%, pero el temps per fer-la tota va ser d'unes 7 hores... (amb parades, fotos, etc ,.. tot inclós)

Pepe, Lluis, Josep Moreno, Juanito, Ramón, Josep i Guillem amb el cotxe suport.