corriols i camins de torà i rodalies

January 1, 2021
January 2021

near Torà de Riubregós, Catalunya (España)

ruta en busca de senders i corriols per la zona de l'aguda, st. serni, claret, pinós i ardevol. són tots ciclables, algun una mica tecnic com el que vaixa de l'aguda per la zona del "salt del llop" i el que agafo a la rosa dels vents de pinós, que realment ho vaixo pel dret reseguint els corriols que fan les vaques que per allà pasturen (es pot evitar passant per la carretera que vaixa a ardevol) i algun altre que depèn de l'epoca de l'any el podem trovar una mica "enverdiscat".
A tenir en compte:
-no xafar el sembrat (es passa perfectament per les vores).
- l'entrada del "corriol" de la rosa dels vents de pinós, es passa per sobre la tanca electrificada i una mica d'obertura que hi ha entre els esbarzers (pot crear confusió). No cal dir que s'ha de respectar la tanca tant d'entrada com de sortida deixant-les com les eu trobat.
-El corriol de vaixant de Sant Serni, s'agafa a un marge a mà esquerra, just avanç de travessar la rasa, i em de pujar 50 metres caminat ja que es molt dret.

• Photo of ESTEVEMARG
    ESTEVEMARG Jun 19, 2021

19 6 2021 Bona ruta,bons corriols, lunic
    que faria falta seria una mica de manteniment
    de algún corriol,pero es poden fer be.
    Nosaltres de baixada desde la Mare de Deu de Pinos em baixat directament a tora per altres camins, no podem opinar de la resta de la ruta. Molt maca la ruta 👍