Corriols d'Estana

May 23, 2010
May 2010

•   2.3 1 review

near el Quer Foradat, Catalunya (España)

Circular de Btt, que transcorre x Estana- Bastanist - Montellà - Martinet - Cabiscol - Villec i Estana. Els gairebe 23km son x corriols (algun d'inedit)aprofitant el Gr i Pr entre aquest pobles, només hi ha algún tram molt tècnic la resta es pot fer perfectament.
aquesta ruta te l'encant de começar baixant i acabar amb una dura pujada.
Anar hem compte amb el fils del bestiar. torneu-los a tancar.

• Photo of jagalella
    jagalella Aug 24, 2012

BRUTAL, GRÀCIES PER COMPARTIR-LA.

NOSALTRES LA HEM FET DES DE MARTINET,PER A NO HAVER DE SOPORTAR LA PUJADA AL FINAL, TAMBÉ ÉS UNA BONA OPCIÓ.

• Photo of XeviEstana
    XeviEstana Aug 27, 2012

Es pot fer amb el dos sentits, malgrat per a mi la millor manera es aquesta, i també es pot començar en qualsevol punt de la sortida

• Photo of Terçol Saballut
    Terçol Saballut Jul 27, 2016

Bona ruta, però crec que qualificant-la de difícil i dient que hi ha trams molt tècnics et quedes curt. A la raconada de Bastanist el camí és molt perdedor (he fet força el senglar pet travessar el torrent de l'Avellanosa). I després d'aquest punt cal tibar la bici gairebé durant 200 metres de desnivell.
    Jo també l'he començat a Martinet.