Corriols delicatessen de les valls de Sant Just

Photo ofCorriols delicatessen de les valls de Sant Just Photo ofCorriols delicatessen de les valls de Sant Just Photo ofCorriols delicatessen de les valls de Sant Just

Very difficult
July 30, 2013
July 2013

•   5 2 Reviews

near Sant Just Desvern, Catalunya (España)

Sant Just- Can Carbonell- Can Cuiàs- Can Pasqual- Can Cuiàs- Turó Rodó- Camí de Vallvidrera- Polígon- Penya del Moro- Font del Ferro- Sant Just

KM (27) Desnivell (986) Temps (2:03) KM/h (13) Pulsacions (122) IBP (90)
Corriols i trialeres (75%) Pista (15%) Asfalt (10%)

Sortida molt entretinguda amb una baixada de primera categoría empalmant corriols de baixada des de Can Pasqual. Això sí després d'una dura pujada. Després rematarem la corriolada amb tres corriols curts però divertits i exigents. Tot plegat ens durà a un desnivell considerable pels quilòmetres. Si teniu poc temps i us agraden les rutes tècniques, aquesta és la vostra!

RECORREGUT:

Sortim de Sant Just i pugem al mirador del Candeler per fer la posterior trialera. Baixem fins a trobar el Camí de Vallvidrera i comencem a pujar per la pista (2km al 9%). Continuem amunt quan es transforma en asafalt i arribem a Can Cuiàs. Un breu tram de pista i de seguida ens enfilem per trialera costeruda i tècnica fins a Can Pasqual (1'5km al 10%). Com cremen les cames!

En baixar toca la festa de l'adrenalina. Primer una trialera llargíssima inicialment ràpida que es converteix en tècnica a mesura que anem baixant. A Can Cuiàs agafem un parell de corriols que amb una pujadeta ens porten al Turó Rodó. Baixada per corriol magnífic enmig de la frondositat fins arribar a pista. Sense temps per assumir la baixada, empalmem el tercer corriol, el més senzill i el més ràpid dels tres. Quina passada! Desembarquem al Camí de Vallvidrera i anem al polígon en busca de tres corriols curts i divertits.

Comencem a pujar per una pista que deriva a corriol (2'3km al 7%). És un xic irregular, amb alguns rampots de consideració que fan esbufegar. Un cop a tocar de Penya del Moro agafem un corriol ràpid i entretingut que fa la serra. Tornem a pujar (0'5km al 11'5%) i afrontem una trialera complicada que ens deixa al peu de La Sargantana. Acabem de baixar amb la tercera trialera, curta però divertida. Ja a l'encreuament de la cimentera, pujada per corriol i baixada fins al polígon. Només quedarà tornar.

• Photo of albert.cs
    albert.cs Aug 19, 2013

Grans trialeres per la part de Sant Just d'Esvern, no hi ha descans tot son rampes tant pujant com baixant :)

• marti canto 69 Apr 8, 2015

guapus m'ha encantar aquesta ruta avera si algu vol quedar amb mi per ferla i el que surgeixi

• Photo of rikikampru
    rikikampru Apr 22, 2015

Bones Martí! Doncs quan vulguis fes-me un toc i sortim a rodar una tarda entre setmana

• tonicire Dec 24, 2018

Molt bonic el recorregut.