Corriols, cingleres i carenes: Taradell i Sant Julia de Vilatorta

Photo ofCorriols, cingleres i carenes: Taradell i Sant Julia de Vilatorta Photo ofCorriols, cingleres i carenes: Taradell i Sant Julia de Vilatorta Photo ofCorriols, cingleres i carenes: Taradell i Sant Julia de Vilatorta

March 16, 2018
March 2018

•   4.9 3 Reviews

near Vilalleons, Catalunya (España)

Bona ruta per la comarca d'Osona amb una bona dosi de cingleres i penya-segats de roca vermellosa.
Es fan uns 10 kms de corriol, tots de baixada: el que ens porta a la urbanització Guilleries (del 1'8 km al km 3), el de L'Enclusa (Taradell) (del km 9'5 al km 11'4), el camí de la carena de Sant Julia de Vilatorta, sense gaire desnivell (del km 15'5 al km 18), la Cinglera dels Romagats que es un puja-baixa (del km 21'4 al km 22'9) i empalma amb un altre corriol molt ràpid fins a la carretera BV-5201 (del km 23 al km 24'2) i l'últim ( el MILLOR de tots) que comença al pont de l'eix i que baixes per sobre la roca de la carena (espectacular, del km 25'6 al 26'8).
Les pujades es deixen ciclar molt bé, això si, hi ha un parell de rampots guapos: la pujada a L' Enclusa i la pujada a la cinglera dels Romagats tenen tela.

• Photo of Elpullastra
    Elpullastra Dec 31, 2019

Sortint de Vic i passant per Calldetenes, s'enganxa la ruta a Sant Julià de Vilatorta, amb l'escalfament adequat per encarar la pujada més llarga de la ruta. Bons camins, gràcies!

• Photo of david esperanza solé
    david esperanza solé Jan 4, 2020

Bones, està en bones condicions la ruta en general?
    Salut

• Photo of kaste
    kaste Jan 5, 2020

Bones David, ara fa temps que no la faig, pero son corriols for¢a transitats. Haurien d'estar for¢a be. L'usuari Elpullastre va fer la part final i sembla que estava be.

• Photo of david esperanza solé
    david esperanza solé Feb 3, 2020

Bona ruta de corriols, els de baixada moolt llargs i els de pujada sobre tot al principi de la ruta tens que està molt ford per no baixar de la bici.
    Destacar que actualment hi ha varis arbres barran el camí en diferents punts i el corriol al ser molt atapeït costa de creuar-los, la pista de baixada que farem després de atrevessar l'eix està molt malmesa per moltes regateras fondas on cal traçar molt bé o estàs llest.

• fabrega1714 Jul 11, 2020

Avui he fet la ruta però al inrevés, i es interessant també. Els corriols molt plens de vegetació i regerots importants a tot el traçat.

Salut!

Ruta molt recomanable. Paisatges bonics i pistes interessants.