corriols BTT per als voltants de el Pasteral

Photo ofcorriols BTT per als voltants de el Pasteral Photo ofcorriols BTT per als voltants de el Pasteral Photo ofcorriols BTT per als voltants de el Pasteral

June 6, 2020
June 2020

near la Cellera de Ter, Catalunya (España)

sortida farçida de corriols desde l'inici peró no a sigut al final la ruta que volia fer, a la alçada de las minas hi han trams amb força pendent amunt amb pedra i trams on costa seguir pedalan a sobra de la bici.
La ideia de la ruta era un altre, peró al corriol de les mines he fet enrere per anar sol amb una zona bastant feréstec.
Els corriols en si son molt llargs i fácils de seguir i prou divertits, hi ha trams de sender on toca baixar de la bici per rampes fortes i sobra les mines devant el Pasteral ens trobem amb un bosc molt atepeït i pedregós on jo he decidit tornar enrere devant el dupte del que em trobaria més endavant.

PictographPhoto Altitude 821 ft

es necesari pasar per aquí tot i que el rétol posa que no, sinó ens desviem molt de la ruta i no he sapigut veure altre opció.

PictographPhoto Altitude 844 ft

mines del Pasteral

a partir d'aquí venen unes rampes amunt amb pedre que ens faran baixar de la bici segur.

null

El corriol de les Mines es estret i maco fins aprop de les coves, després es torna pedregós, una mica trialer i força atepeït on jo al arribar a la segona cova he decidit tornar enrere.