Corona. 11/08/2013.

August 12, 2013
August 2013

near Ses Paisses, Baleares (España)

Ruta pel Pla de Corona amb espectaculars vistes a Ses Margalides. D'aquesta ruta podem obviar el tram a Sa Talaia de Sant Antoni, sempre que he passat per allà m'he entristit molt per la brutor (vidres, plàstics, llaunes i "marca espanya en general"...) i perquè el pis és trencadís. He pujat, doncs, cap a Cala Salada en sentit invers a la darrera vegada per saber si era capaç de trobar l'escala, i sí. Després he pujat cap a la zona de sa Cova des Vi, Ses Fontanelles, per endinsar-me acte seguit als Amunts i anar al Pla de Corona. Un cop allà visita obligada a Ses Margalides.
He dubtat a l'hora de veure l'inici del camí que va rere el poble de Corona, però finalment ha sortit. Encara que he creuat una porta a la carretera de Sant Mateu perquè he confós un camí (clar, com ara ho estan tancant-privatitzant tot, doncs un ja en té dubtes...) També he dubtat d'un camí que han "privatitzat" en Es Broll i que em sembla que era part de la ruta 3. He hagut d'anar enrera i baixar fins el broll mateix per creuar, però si miram el mapa em sembla que aquesta privatització és algo estranya... ejem,ejem....
Tornam per la ruta 3 sense més complicacions cap a casa. Surten 41,20 km (44.06 segons la roda) en 3:04:15 a una mitjana de 13,4 km/h. Altura positiva de 604 m i 1.312 calories de despesa sota una temperatura mitjana de 27,06ºC

Aquí baix va enllaçat l'IBP d'aquesta ruta...

• Photo of MarkusCM
    MarkusCM Aug 13, 2013

Quina enveja..... a veure si a setembre tornem a fer sortides.

• Photo of Sa Talaia des Romaní.
    Sa Talaia des Romaní. Aug 14, 2013

Hombre Markus!!! Ja en farem una, et recordo que tenim pendent baixar a Formentera...