COLL DE CONDREU - ARMADANS - RUPIT - SALT DEL SALLENT - L'OM - COLL DE CONDREU

Photo ofCOLL DE CONDREU - ARMADANS - RUPIT - SALT DEL SALLENT - L'OM - COLL DE CONDREU Photo ofCOLL DE CONDREU - ARMADANS - RUPIT - SALT DEL SALLENT - L'OM - COLL DE CONDREU Photo ofCOLL DE CONDREU - ARMADANS - RUPIT - SALT DEL SALLENT - L'OM - COLL DE CONDREU

May 29, 2018
May 2018

•   4.7 1 review

near les Planes d'Hostoles, Catalunya (España)

Recorregut:

Sortim del Coll de Condreu, on deixem el cotxe a l'aparcament privat del Restaurant, després de demanar permís als restauradors.

Agafem la ctra. asfaltada en direcció a Rupit, a pocs metres de sortir, ja girem a la dreta per agafar una magnifica pista, amb un encant especial, que ens dú a la magnifica Masia d'Armadans.

Continuem per pista, un pél enfangada, tot pasant pel no menys encantador indret de les Roques Encantades.
Deixem a la dreta la cruilla al santuari de la Salut, i ens endinsem a camp i a través per uns prats on l' herba és molt alta, tot seguint un filat metàlic que ens queda a l'esquerra, fins arribar en un tram de baixada no ciclable ( no hi ha camí definit, s'ha de baixar bosc avall ) que ens obliga a baixar de la bici, anem seguint pendent avall, fins trobar un petit torrent, que l'hem de creuar per agafar la pista.

Seguim aquesta magnífica pista fins empalmar amb la ctra asfaltada que ve del Coll de Condreu cap Rupit.

Trobem a l'esquerra la cruilla que ens ha de dur a Rupit, molt bona pista i per uns llocs realment extraordinaris.

S'ens acaba la ctra., hi ja som a Rupit, a la part alta, hem de baixar al poble,, toca descavalcar de la bici i disfrutar dels carrers empedrats, dels escalons i de les cases de postal.

Anem a l'entrada del poble per agafar la direcció de Sant Joan de Fàbregues, tot ctra. asfaltada, de diferents textures, amb alguna "rampeta", visitem el lloc i gaudim d'un merescut avituallament tot contemplant la inmensitat del la natura.

Desfem el tram de camí que en ha dut a Sant Joan, i continuem cap la zona del Salt del Sallent, parada superobligatória per disfrutar de l'espectacle i donar alegria a la vista i al cervell.

Ara el camí s'ens complica una mica, més técnic i encara més quan arribem al proper torrent, que ens obliga a baixar de la bici, i trapasar.lo amb alguna dificultat, peró rés massa complicat.

S'endureix el camí, i hi ha un tram que s'ha de fer a peu, és un sender no ciclable, així podrem gaudir més tranquilament del paisatge.

Tornem trobar una sinuosa i magnífica pista amb alternança de puges i baixes, que ja ens dú a la Caseria de l'Om.

Continuem per pista fins l'aparcament del Restaurant Coll de Conderu, i al Punt de Sortida.

SORTIDA - ARRIBADA

PISTA

• Photo of MonFro
    MonFro Oct 7, 2020

Ruta molt i molt xula! Moltes gràcies per pujar-la! Això si, no la valoraria com a fàcil... potser moderada ja que té un parell de trams complicadets no ciclables. Pel demés ha sigut súper xula i les vistes increïbles! Gràcies de nou, hem disfrutat moltíssim!