COLL D'ARES-PRATS DE MOLLÓ-PISTA DU COL DE SIERN

Photo ofCOLL D'ARES-PRATS DE MOLLÓ-PISTA DU COL DE SIERN Photo ofCOLL D'ARES-PRATS DE MOLLÓ-PISTA DU COL DE SIERN Photo ofCOLL D'ARES-PRATS DE MOLLÓ-PISTA DU COL DE SIERN

December 15, 2013
December 2013

near Prats de Molló, Languedoc-Roussillon (France)

En principi volia fer un track de "Abuli", pero degut a la neu acumulada vaig haver de donar mitja volta.

Surto una mica més avall del Coll d'Ares, amb un descens per la pista "Le route forestiere de carboneres" que em porta fins a Prats de Molló. Aquí començo un ascens, primer per la carretera que va a Presta i després per la pista "Route forestiere du col de Siern" que va cap a les mines del Costabona. Es tracta d'un llarg ascens però sense grans rampes, que se'm va complicar primer per una punxada i després per l'acumulació de neu i gel. Quan anava aproximadament per 1.700 metres (havia d'arrivar a 2.036m) no vaig poguer continuar per la neu. Vaig decidir tornar cap a Prats de Molló pel mateix camí, i tornar per la carretera per la manca de temps.

Malgrat tot una sortida molt maca, amb grans paissatges i no cada dia es té l'oportunitat de rodar amb neu.