Ciutadella-Puig Castellar-Ciutadella

Photo ofCiutadella-Puig Castellar-Ciutadella Photo ofCiutadella-Puig Castellar-Ciutadella Photo ofCiutadella-Puig Castellar-Ciutadella

-2 ft
March 29, 2010
March 2010

near Sant Pere, Santa Caterina i La Ribera, Catalunya (España)

Ruta de Barcelona a Puig Castellar a Santa Coloma de Gramanet on es troben les restes d'un poblat Iberic dels Laietans.

La ruta comença pel fron maritim de Barcelona fins a trobar el Besos per on continuem per el parc flubial fins a la B-20, des d'on paralels a l'autovia anem pujant fins trovar un dels accesos al parc natural de Serra Marina. Seguin fins a Sant Jeroni de la Murtra per afrontar els ultims trams de pujada que ens duen a Puig Castellar. Abans d'arribar a desti es pot fer una paradeta a l'ermita de Sant Climent val la pena fer la paradeta. Lloc tranquil i amb vistes.

A Puig Castellar es interesant seguir l'itinerari del jasiment laieta on esta tot molt ben explicat amb plaques informatives. Duran el recurregut es boreja el turó i es pot a més anar gaudint de les vistes tan del mar com de Barcelona, com del Vallés. Es recomenable dur candau per la bici (hi ha parking).

Nosaltres ho em fet amb el Tàndem. Peró es prou recomenable fer-ho caminant, es una excurció maca per fer duran tot un dia. Fins a la B-20 es tot pla.