Photo ofCircular Catllaràs - Santuari de Falgars - Pobla de Lillet - Refugi d'Erols, des de Bagà Photo ofCircular Catllaràs - Santuari de Falgars - Pobla de Lillet - Refugi d'Erols, des de Bagà Photo ofCircular Catllaràs - Santuari de Falgars - Pobla de Lillet - Refugi d'Erols, des de Bagà

Very difficult
August 9, 2023
August 2023

near Bagà, Catalunya (España)

Ruta duríssima i tècnica. Es caracteritza per pujades llargues i molt dures, però majoritàriament ciclables, i senders tècnics i trialeres de baixada, però força factibles.
Tingueu present que per anar tranquils lo ideal és tenir en ment que us hi podeu passar tot el dia, per tant, millor portar un entrepà per parar a dinar, nosaltres ho vam fer al Santuari de Falgars, on hi ha una font. Si us voleu entaular, l'únic lloc civilitzat que trobareu és La Pobla de Lillet.
Passada la Pobla de Lillet, pujant pel darrera dels Jardins Artigas i lo que ve després, és molt solei, per tant, cal agafar-ho amb calma ja que es guanya força alçada.
L'última part també és molt seca i soleia, i cal anar en compte amb una baixada força pedregosa que trobareu poc abans d'arribar a Bagà.