Circular BTT : A Laracha – Soandres – A Laracha

Photo ofCircular BTT : A Laracha – Soandres – A Laracha Photo ofCircular BTT : A Laracha – Soandres – A Laracha Photo ofCircular BTT : A Laracha – Soandres – A Laracha

July 8, 2021
November 2020

•   3.5 3 Reviews

near Laracha, Galicia (España)

A Laracha Activa te propone 7 rutas que podrás realizar de forma autoguiada para hacer con tu familia, en pareja o con amigos. Planifica bien tu actividad teniendo en cuenta los datos técnicos de cada ruta y nuestras recomendaciones.

DESCRIPCIÓN:

Ruta orientada a la práctica de la BTT (bicicleta todoterreno) cuyo recorrido fue diseñado por el club ciclista Laracha en Dúas Rodas y señalizado sobre el terreno por el Ayuntamiento. Abarca 40 km y discurre por lugares de gran belleza natural y paisajística y de importancia cultural e histórica, como el entorno del río Anllóns (frente al paseo fluvial, desde Gabenlle ata O Formigueiro), el mirador de Santa Marta, el monasterio de San Pedro de Soandres y el Centro de Interpretación de los Molinos de Agua de la Costa da Morte de Golmar.

Aunque la dificultad de la ruta es alta, ya que alcanza los 983 metros de desnivel acumulado, está diseñada para que pueda ser realizada por personas que se inician en la práctica de esta modalidad deportiva al presentar bajas complicaciones técnicas y contar con caminos acondicionados que aumentan la seguridad de los ciclistas.
El itinerario también es apto para el senderismo, trail, etc.

RECOMENDACIONES:
_Disfruta de tu plan de actividad de una manera responsable y prudente.
_Llévate toda la basura que puedas generar.
_Te recomendamos que consultes la previsión meteorológica.
_Lleva ropa, calzado y material técnico adecuado, así como el teléfono móvil, que te permitirá seguir los tracks GPS.
_Informa a tus familiares o amigos de la actividad que vas a realizar y ten en cuenta la información adicional.

• Photo of Xanito
    Xanito Nov 15, 2021

Bien señalizada con balizas.

• JBascuas May 29, 2023

Feita o 28/05/23

Ruta moi divertida e moi ben deseñada alternando zonas de pista rodadoras con algún singletrack un pouco máis técnico e moi pouco asfalto.

A magoa é a falta de mantemento da mesma. Moitos desvíos sen sinalizar que fan imposible segui-la sen GPS. Tramos prácticamente pechados de vexetación; outros moi rotos e cheos de troncos/ramas polo paso de madeireiras, etc

• chousas Aug 16, 2023

Acabo de facer a ruta. Como xa dixo o compañeiro que comentóu anteriormente, é imprescindible usar GPS, xa que a sinalización falta en moitos puntos. Desbrozaron algúns tramos do principio, pero despóis hai moitos tramos con silvas. Tras Soandres hai unha costa que tiven que subir a pé casi enteira, a pendente era asumible pero estaba cerrada de silveiras e o chan estaba roto. Hai outros puntos nos que é aconsellable baixar da bici, polo desfeito que está o terreo. Tamén un hai camiño inundado (en Agosto!) e tiven que dar un rodeo por asfalto (nada problemático si se levan mapas no GPS).

Debido a estas cousas, é necesario ter en conta que a velocidade media será inferior ó que poideramos pensar polos números de lonxitude e desnivel da ruta.

Unha mágoa o estado de abandono da ruta, porque ten zonas realmente boas.