Circuits 19 i 23 del Centre de BTT de Sancy

5 hours
September 10, 2013
August 2013

near La Bourboule, Auvergne (France)

Des de la Bourbule comencem el circuit 19 (roig), molt ben marcat en totes les cruïlles i quan ja portem gairebé 3 quartes parts del circuit enllacem amb el 23 que fem en la seua totalitat, per tornar a enllaçar amb el final del 19. El 19 puja primer per una carretereta asfaltada per internar-se al bosc, és un circuit que no té excessives vistes i que puja i baixa per dins dels boscos. El 23 és similar però té punts més aeris amb vistes i transcorre per pistes més transitables. Hi ha un parell de variacions, la primera dins de les pistes de fons de Sancy en què he pujat fins una casa en ruïnes direcció a l’Stelle i a la baixada he enllaçat amb el 19 per baixar i pujar fins on trobem el 23. La segona variació ha estat això, unir els dos circuits independents que són circulars per tant es poden unir i arribar al mateix lloc on s’ha partit els dos. Si es té ganes de pedalar és una bona opció, sinó amb un dels dos n’hi ha prou.