Circuito Vilanova de Prades-Prades-Baltasana-Biern-Vilanova de Prades

Photo of  Circuito Vilanova de Prades-Prades-Baltasana-Biern-Vilanova de Prades Photo of  Circuito Vilanova de Prades-Prades-Baltasana-Biern-Vilanova de Prades Photo of  Circuito Vilanova de Prades-Prades-Baltasana-Biern-Vilanova de Prades

September 5, 2011
September 2011

•   4.3 3 Reviews

near Vilanova de Prades, Catalunya (España)

Con este circuito el amante de la Btt podrá ver la multitut de terrenos diferentes y de vegetacion exhuberante que nos ofrecen las Montanyas de Prades. La dirección del recorrido está pensado para facilitar el trabajo y descanso bien proporcionado

PictographFountain Altitude 0 ft

Font de la Martina

PictographPanorama Altitude 0 ft

La Baltasana 1200m

PictographTree Altitude 0 ft

Castanyers de Vilanova de Prades

Vilanova de Prades es un dels Pobles amb mes producció de Castanyes amb D.O de Tarragona. Degut la seva importancia es celebra cada any el Mercat de la Castanya l'ultim cap de setmana d'Octubre. No t'ho pots perdre!. Us agraim que si paseu en temporada de recolecta no agafeu el fruit ja que el pages treballa tot l'any per poder recolectar-ho. Gracies.

Cova d'En pere

Podeu fer una paradeta a la vostra ruta a peu o en Btt per admirar un bonic racó com es la Cova d'en pere. La cova va servir de refugi a pagesos i caminants en moments de mal temps.

PictographPanorama Altitude 0 ft

Vista del Bosc de Poblet

En Aquest punt tenim el Parc Natural del bosc de poblet als nostres peus.

PictographCampsite Altitude 3,018 ft
Photo ofCamping Bungalow Park Serra de Prades Photo ofCamping Bungalow Park Serra de Prades Photo ofCamping Bungalow Park Serra de Prades

Camping Bungalow Park Serra de Prades

Camping Bungalow Park de Primera Categoria. Dispone de Bungalow de madera de alquiler. Todo lo que necesitas para disfrutar de los dos Parques Naturales que le rodean ( Poblet y Montsant). Instalaciones y servicios de: Restaurante Els Ceps Supermercado Sala de Internet Zona Wifi Piscinas climatizadas para adultos y niños 1 Hectaria de Juegos con Petancas, Beach Voley, Basket, Futbol sala, Tennis, Parque infatil para nilos de hasta 5 años, de hasta 16 años, Zona de Biketrial, Rocodromo Interior y Exterior, Hipica, Tiro con Arco. Sala de Actos con Cine, Animacion, sala de juegos. Y sobretodo que no falte una atencion familiar y personalizada que nos diferencia.

PictographMountain hut Altitude 0 ft

Restaurant Els Ceps

Carrer de Sant Antoni 43439 Vilanova de Prades, Espanya
+34 977 869 032
Business listings distributed by PaginasAmarillas.es

• dasea Dec 4, 2011

Molt bona ruta, pero la ultima pujada es ben durilla.

• Photo of Xavi Serra de Prades
    Xavi Serra de Prades Dec 29, 2012

Tens raó, la darrera pujada es fa dura, només son 6 km i pero es ve de descansar la baixada desde la Baltasana. Crec que la gràfica de treball es bona, suau al principi de pujada, descans i ultim darrer esforç per cremar. Feta al contrari seria molt mes dura.

• Photo of Manuel Berlanga
    Manuel Berlanga Jul 21, 2018

Buena ruta también para hacerla caminando. Track fácil de seguir y con señalizaciones en la ruta. Gracias Xavi por tus indicaciones y a tus compañeros del camping, que nos habéis tratado estupendamente.

Hecha en 4:14 horas sin contar parada de comer.

• Photo of Ignasich
    Ignasich Feb 10, 2020

La ruta és maca i diversa. L'únic que no ens ha agradat ha estat la baixada llarga que l'hem trobat molt tortuosa (massa pedra), però això va a gustos. Pel que fa a l'últim tram, no hem pogut creuar la riera degut als aiguats i hem fet una mica més de volta seguint paral·lels a la riera i anant a sortir a la carretera.

• StuntmanRoger Apr 4, 2021

Les muntanyes de Prades mai decepcionen, ruta molt bonica, curteta però prou exigent. L'última baixada ja de tornada cap a Vilanova bastant tècnica, terreny sorrenc amb escórrecs però divertida. Per creuar el riu he hagut de càrregar la bici ja que les riuades s'han carregat el pas però sense problemes.